maandag 30 oktober 2017

reiziger oktober 2017

de regels zijn veranderd en we mogen nu ook tonen wat we in de reiziger hebben gedaan!!!
en dit is het dus geworden


de bovenste 2 horen dus eigenlijk een beetje bij elkaar...wit op zwart en zwart op wit! natuurlijk mag iemand er ook gewoon eentje van kiezen.

en die hieronder is een mixmedia...doe niet veel mix media...maar het heeft wel mijn belangstelling..
wat heb ik gedaan...
ik heb een stukje washi-paper op een kaartje geplakt
toen heb ik de tangles"afgemaakt"en wat er bij getangled
toen heb ik de vlinder ingekleurd met mijn FC's (fabel castells)
vorig jaar kerst heb ik een heel mooi doosje goudverf gekregen
daar heb ik de achtergrond mee bewerkt...viel nog heel niet mee want t washi-paper wilde niet pakken.
tot slot heb ik hier en daar wat gedaan met een bronskleurige gelpen.
en dit is het resultaat...ik ben..was...er blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten