zaterdag 27 februari 2016

maanduitdaging voor de maand Maart

t is al weer (bijna) maart de tijd gaat snel...

de uitdaging van deze maand klink en IS heel simpel....

zelfportret!

dus...maak een zelfportret en dan kan op heen veel verschillende manieren.
hier onder enkele voor beelden.

dit is een foto van mezelf die ik met een tekenprogramma heb vervaagd zodat er bijna niks meer te zien was en toen overgetrokken wat ik ervan wilde laten zien en daarna de tangles eromheen gemaakt.

maar t kan ook een karikatuur van je zelf zijn zoals onderstaand voorbeeld

ook dat ben ik maar dan op een heel simpele manier.

en nog een voorbeeld ...weet niet meer precies hoe ik hieraan kom...er was ooit een programma waar je een avatar van jezelf kon maken

( de tangles lijken uit mijn hoofd te komen ...zie je dat?) :)

en dan hieronder nog een moodbord van tangles van het internet....zoals iedere keer:
niet van mij en als iemand daar bezwaar tegen heeft haal ik ze onmiddellijk weer weg...


nou ik hoop dat jullie er plezier in zullen hebben en ben erg benieuwd naar het resultaat!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten