zaterdag 30 januari 2016

kalender februari 2017

goed!
nieuwe maand in zicht en t is februari.
februari 2017 zal voor mij (ons ) een bijzondere zijn omdat we dan op de 11e
40 jaar zijn getrouwd!!
dus daarom is het thema voor deze maand....liefde ...hartjes ..love en dat soort dingen...
maar februari is voor mij persoonlijk ook een moeilijke maand geworden omdat mijn moeder in 2014 helaas in deze maand is overleden...dus wilde ik ook graag een kruisje in deze maand.
en dan heb je liefde en geloof en toen kwam het ankertje  van de hoop vanzelf ....
en toen ineens was er een soort bootje...een huwelijksbootje? cirkeltje weer rond :)

het lege kalenderblad voor jullie...

en het mood-bord voor de ideeën
(ook deze keer weer...niet allemaal van mij dus als er bezwaar tegen is dan hoor ik dat graag en haal ik het onmiddellijk weg)

en een paar ideeën voor pattern die jullie zouden kunnen gebruiken...moet niet mag wel..

veel plezier!!






1 opmerking: