zondag 27 december 2015

januari

we gaan dus zoals beloofd een kalender maken voor 2017.
we gaan er lekker vroeg aan beginnen zou ik zeggen(het feit dat het nog niet eens 2016 is doet hier eventjes helemaal niet terzake)

http://www.pepermunt.net/doe-het-zelf/kalender-maken.html
hier kun je zelf je kalenderbladen maken .
zoals al eens eerder uitgelegd geef je dus ipv een foto een leeg blad in die je eventjes op je computer hebt bewaard.

of je kunt gewoon deze gebruiken:


oei ik zie nu dat hij t lege natuurlijk niet laat zien...
aan de bovenkant moet dus een leeg vak komen dus je print dit voorbeeld onderaan je blad!
en dan kun je dat mooi betanglen
ik denk bij januari aan s:
sneeuw
kou
lege bomen
woorden die erbij horen...althans voor mij dan he...
leegte, wachten, saai...een beetje treurig ,grijs...zucht...
maar goed dat ben ik en t is voor iedereen anders natuurlijk
ik heb wat patroontjes opgezocht die ik wel passend vond en die je eventueel zou kunnen gebruiken...hoeft niet mag wel

(de links staan erbij dus geen problemen ...lijkt mij?)
en al met al zou t er dan eventueel zo een beetje uit kunnen komen te zien:

of zo:

heel veel plezier ermee!!






1 opmerking: