zaterdag 30 augustus 2014

maanduitdaging voor de maand September

kopje koffie? of liever thee?
de uitdaging voor deze maand is:
doe iets met een kop en schotel.
mijn idee is eigenlijk de negatieve vorm...hier wat voorbeelden:

deze heb ik zelf ooit eens gemaakt.
maar andersom mag ook...tangles aan de binnenkant:



dit zijn voorbeelden van internet ( dus niet door mij gemaakt en bij bezwaren haal ik ze weer weg)

en dan kan t ook nog gestapeld:
en die is dan weer wel van mij.
hier onder zet ik wat kleurplaten die je kunt gebruiken...hoeft niet mag wel.
om de negatieve vorm te krijgen print ik ze altijd op printpapier en gebruik dan de achterkant...dat schijnt dan net genoeg door om de vorm te kunnen zien.


maar je kunt natuurlijk altijd zelf even een theekopje tekenen...zo moeilijk is dat nou ook weer niet...wel dan? niet toch?

misschien is dan sowieso beter want ze zullen waarschijnlijk weer grijs printen...hoe ik dat moet voorkomen weet ik niet ...iemand een idee?
even overtrekken dan maar met een carbonpapiertje? of dus de achterkant gebruiken.
in elk geval heel veel plezier ermee.

oja en had ik al gezegd dat ik op de thee kom bij de mooiste.....
nee hoor grapje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten