vrijdag 28 maart 2014

(nog al vroege) maanduitdaging voor de maand april

had opeens een heleboel tijd en zin en daarom de maanduitdaging wat vroeger als anders.
t voordeel is dat je er dan ook langer over kunt doen of meerdere keren iets kunt maken.
ik had nog ooit deze template gemaakt:


toen ik hem bekeek vond ik het wel een beetje lijken op verschillende ATC-tjes bij elkaar.
dus de opdracht is:
doe alsof t ATC-tjes zijn en tangle ze vol.
met..........bloemen.
en......
omdat jullie toch een heleboel tijd hebben nu :)
probeer ook een een A4 formaat vol te tangle helemaal vol met bloemen!!
hieronder enkele voorbeelden.
( voor alle volledigheid : de voorbeelden komen van internet en zijn NIET door mij gemaakt.
mocht iemand het als de zijne herkennen en t niet eens zijn met het plaatsen in deze uitdaging ,hoor ik t graag en zal ze dan ook meteen( met excuses) verwijderen)






hier nog een link naar een filmpje waar je kunt zien hoe je bloemen tekend
http://www.pinterest.com/pin/119415827593152695/

en nog wat patterns:



dus heel veel plezier ermee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten