vrijdag 9 augustus 2013

weekuitdaging 89 nummer 17

zoals sommige van jullie weten is mijn lievelingsgetal ...17
daarom is dat het thema van deze weekuitdaging:
doe wat met 17.
ik heb een paar dingetjes voorbereid:

de bovenste is mijn zelfgemaakte "string"
en de onderste is string no 17 van http://tanglepatterns.com/ hier is de link daarheen.
en daar moet je dan zowie zo zijn want we gaan tellen...
bovenaan bij de roze balk staan alle patterns op alfabetische volgorde.
begin bij A en tel patroontjes af tot 17
bij mij is dat :
Ambler
vandaaruit weer 17 verder kom ik bij b
en dan black-eyed-peas.
weer 17 erbij ....bulb-lantern enzo voort enzo voort.
je mag er zoveel als je wilt en je mag van de letter Q (de 17e letter van het alfabeth)
alle patterns gebruiken.
voor wie geen zin heeft in dat getel hier wat patroontjes alvast geteld:
ambler
black-eyed-peas
bulb-lantern
celtic
co2
cubic
dl-nebula.

en voor wie het dan nog steeds niks vind nog een ander ontwerpje:

17 rondjes! nou ...voor elk wat wils zou ik zeggen? maar je mag ook gerust iets zelf bedenken hoor ! als er maar iets van 17 inzit.
veel plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten