zaterdag 8 juni 2013

maanduitdaging boekenleggers week 1 en 2

Ik heb zelf nog niet veel gedaan met mijn maanduitdaging ,maar ja dat komt doordat we dus een fantastische kleindochter hebben gekregen(foto staat op deze site)
en opa en oma willen daar dus zoveel mogelijk van genieten .
en in de kraamtijd mag je dus elke dag langskomen.
normaal doe ik dat niet hoor ik ben geen opdringerige moeder/schoonmoeder.
ik kom alleen als ik uitgenodigd word..
maar goed zodoende was er dus geen tijd om te tanglen want ze wonen een klein uurtje rijden bij ons vandaan.
maar nu dus even wat ingehaald.
mijn boeken legger van vorige week met het thema zonneschijn.:

en voor week 2 het thema Baby ( en alles wat daarom heen is):




was het weer ....oma is weer weg.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten