zondag 3 februari 2013

art-tangle -club dieptewerking

de uitdaging van de art-tangle-club.
http://art-tangle.clubs.nl/
was diepte werking.
dit is mijn (eerste) bijdrage:
ik zie de diepte er wel een beetje in. (toch??)

daarna ben ik aant experimenten gegaan.
ik heb dezelfde uitwerking 2x bewerkt met potlood voor de schaduw.
de ene heb ik geprobeert om de witte lijnen ten accentueren en nu lijkt het alsof het een beetje rond gaat lopen.
ik vind deze de mooiste en ik vind dat hij een beetje op een uoderwets spelletje ganzenbord lijkt.
de tweede heb ik ge probeert om de diepte 2 x te krijgen dus diep...en nog dieper...
maar dat is helaas niet erg gelukt en ik vind het geheel wat te donker worden waardoor je de patroontjes niet meer zo goed ziet.
maar goed het was een experiment en ik heb er van geleerd.

 tja en dan is de onderste weer nummer 1 en de bovenste nummer 2 natuurlijk.(dat doet dat upload ding nou altijd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten