woensdag 16 januari 2013

de diva 102

for the diva this week the callenge was
bunzo and auroknot.
ONLY bunzo and auroknot!
http://iamthedivaczt.blogspot.nl/

I had a difficult time with it.
I tried and tried and tried!
but noting I came up with was wat I liked.
then I did take a look by the other tanglers...
I dont do that very often, it feels a bit like cheating ,to look before you make your own.
but this time I looked and at the site of helen
from a little lime
 http://www.alittlelime.blogspot.com.au/2013/01/challenge-102-duo-tangle-auraknotbunzo.html
I saw a great idea!!! thank you Helen!
I made flowers!!!
so the first two are before the look...
and the third one was after.
so it is a little bit of Helen and a lot of me (I hope?)


Ik had t moeilijk met de uitdaging van de diva ,deze week;
auraknot and bunzo
ALLEEN auraknot en bunzo!!!
ik heb van alles geprobeerd maar was nergens echt blij mee.
Dus ik besloot toch maar eens een kijkje te gaan nemen bij de anderen.
Ik doe dat eigenlijk nooit omdat ik dat een beetje vals spelen vind.
Het is dan niet echt meer jou idee he?
maar deze keer dus wel en ik kwam bij Helen van een little lime (link staat boven)
En die had een bloem gemaakt ......!
hehe! natuurlijk!!! tuintje!!!!



10 opmerkingen:

  1. Ik ken dat, dat gevoel van valsspelen als je kijkt. Meer nog van .. spieken.
    Maar volgens mij ben je toch je iegen weg gevold en heb je mooie tiles gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are all great but I really like the middle one. Great job of shading to bring the tangles out.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So wonderful, I especially love the 2nd one!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All three are great!! And it's not cheating to take a little peek...sometimes it's just the added boost of inspiration you need to spur you on! Fantastic work on all three!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel en aparte heb jij er weer van kunnen maken. de tweede vind ik echt te gek! Mooi hoor.Ik heb niks met bunzo en de auraknot heb ik met kerst op de kaarten gebruikt,dus ik sla deze uitdaging over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik ga ook altijd pas kijken als ik zelf al een idee heb bedacht, om niet in de verleiding te komen om iets te maken wat lijkt op een ander werk. Ik vond deze ook erg moeilijk onddanks dat het fijne tangles zijn. Ik vind jou 1e 2 echt heel geod geworden, en je hebt er zeker je eigen stijl ingelegd. vind ik. Dus ....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wonderful, Efie. Nothing wrong with having a look around to get some inspiration and using it to create your own unique ideas, which you have done here. Love the magnified bunzo on tile 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nicely done, and my fav. is #2 as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms heb je gewoon wat extra inspiratie nodig. Je hebt prachtig werk gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen