maandag 7 januari 2013

bright owl 39 dont!

Dingen die je normaal niet doet was de opdracht deze week.
ik heb met een blauwe pen getangled.
ook met een veel dikkere pen (pen meer van de fijne pennen)
bij de tweede heb ik wat lijnen weggelaten en ook in blauw.
verder zitten er ook weinig echte tangle figuren in.
en nummer 3?
normaal zou ik hem hebben weggegooid en nu dus niet.






for the bright owl
http://thebrightowl.blogspot.be/
the challenge was do somthings you normaly dont.
zo I made some works
no 1
I nomaly tangle in black and white ...
this time its blue
i normally tngle with a thin pen
now I used a thicker one
so here it comes:
the next one
normally I print the template and fill it.
now I draw it over.
normally I use what I get and do not alter it.
now I left some lines
oh and it is blue again:
and then the last one...
normally I would trow this away!
now I did not!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Efie, wow 3 inzendingen. Ik moet toegeven dat ik de derde ook de minste van de 3 vind, maar zeker de moeite waard. De eerste 2 vind ik prachtig, torenhoge favoriet is voor mij in elk geval de 2e. Deze vind ik echt geweldig. Het ziet er zo echt uit! Met zoveel beweging en diepte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All are lovely, and so very different! I'm glad you didn't throw away the last one, because think it might be my favorite (because of the colors). The middle one is really interesting too - I like the way you've made it spiral.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent druk geweest Efie; ze zijn mooi geworden. Met je eens over de derde in zoverre dat deze niet de beste is, maar weggooien? Niet doen, nooit doen eigenlijk. Ik kan m.b.t. 1 en 2 geen favoriet kiezen omdat ze zo totaal anders zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 3 very different and gorgeous zendalas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I think all your zendalas are wonderful, especially the second one! I laughed out loud when I read your comment, "Normally I would throw this away! Now I did not!" I'm glad you didn't.

    BeantwoordenVerwijderen