zaterdag 8 december 2012

art-angle-club no 53

de opdracht van deze week was 2 delig:
met een witte pen op zwart papier en
 dan ook nog...maak een aura-knot!
nou laat ik beginnen met te zeggen
auraknot en ik?......
geen goede combi!
waar t aan ligt weet ik niet maar op de een of andere manier ben ik nooit blij met het resultaat.
witte pen op zwart daar en tegen?
ja dat vind ik wel leuk.
ga ik nog wel eens doen
nou had ik een goede pen, ik geloof wel dat dat scheelt
hij gleed lekker en kraste niet dus dat zat wel goed.
t is een kleine uitwerking geworden dat wel...waarom?
ik had maar een klein velletje zwart papier.
maar daar ga ik wat aan doen! want zoals gezegt ;ik ga verder hiermee
een leuk sneeuwlandschap dingetje....mmmm ja t komt goed!
dit is de pen die ik heb gebruikt:
een pilot pen van bergreen

en dit is dan mijn uitwerking:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten